arkadaşlar eski sitesi olupda rankında değişiklik gözlemleyen var mı acaba?

r10.net de de bir değişiklik yok. sonradan mı gelicek acaba.

sabahtan beri monitörün içine girecem nerdeyse. 5 olcaktık ya