vallahi arkadaslar ne param geri geldi ne sitem geri açıldı giriş yapmaya çalışıyorum hesap kilitli diyor. ödeme yaptıgım kredi karıtda benim zaten. siteme girdigimde de park halinde diyor. 4-5 defa mesaj yazdım ama neden kapalı oldugu açıklanmıyor. hep 24 saat bekleyin cevap gelicek diyor.