web adlı üyeden alıntı:
Yok kardes yanlis anladin ya, bana kullanmak nasip olmadi daha ama arkadaslar soyluyor tik basi 1$ diye falan genelde 0.30 cent uzeriymis ben yanlis biliyor olabilirim konu niye silinsin silinmesin bosver.
Yabancı hitle herkes alır tık başı 1$..Ama bilmiyorum Türk ziyaretçiyle alanlar var mı..Dedim ya,
Parking konusunda bilgili değilim..
Ayrıca konu silinmesin..Alan varsa alır, alınmazsa kendim kullanacam domaini..