MonteCristo adlı üyeden alıntı:
Nasıl oldu? ben yırtınıyorum PR'm yükselsin diye....??
içerik doyurucu
google amcanında hoşuna gitmiş

ALpeR adlı üyeden alıntı:
eee niye hava atıyosun ki ?
sence hava atmak amaçlımı
yoksa senin amacın havanın oksijenini bozmakmı
konuyla alakasız bir mesajmı onuda sorayım