Konu
Foruma Chat Ekleme...
31-01-2008, 16:26:22
#7
Misafir
Bende flashchat kullanıyorum,ama eğer chat odasında min.20 kişi takılacaksa ve o chat odası flashchat sistemiyle çalışacaksa,özellikleri yüksek bir host'unun olması lazım