gacara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı alabilirsinde mesajları hayır.Tema editlemeye girdiğinde zaten kullandığın temayı indirme imkanı sunuyor sana.Ama diğerlerini hiçbir yolla yedekleyemezsin
Bu nedir peki ;
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...ml#post1385988