ben bu adamla ilgili baya bi araştırma yapmış bi arkadaşa vermiştim. Adana'dan 87 doğumlu bir kızın hesabına göndertiriyorlar parayı sanırım işbankası idi. sonra gidip çekiyorlar. ve hep ödemeler 50$ olarak aliyor. Yani ufak ufak götürüyor parayı. r10dan birisine PayPal bozdurcam demiş ancak PayPalı başkasından almış onada parasını ödememiş. Sonra diğer elemana bu parayı bozdurmuş. Gece olmuş olay sabahın köründe para hesaba geçer geçmez bankamatikten çekmiş. Kıza ait adres ve telefon bilgisi var elimde. Sizde adana'da bi işbankası şubesine gönderdiyseniz parayı beni bulun. Kız sanırım Ankarada okuyor. Çocuk ankarada çünkü!