Selam

Arkadaşlar Benim MyBB Forumum Var. Foruma Chat Eklemek istiyorum. Kurabileceğim açığı olmayan güzel birşey Varmı ?
-Chate Bağlanınca Üye Adlarıyla giriş yapabilsinler...

Şimdiden Saolun...