HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağol Ersin.
Sıkılmadan bir çırpıda tükettim. Güzel makale olmuş. Ellerin dert görmesin.
eyv.
<konu dışı> dark tranquillity cemiyetine bende katılabilir miyim? </konu dışı>