Konu
Bu Logo Nasıl Olmuş Acaba ?
29-01-2008, 17:55:45
#8
MyKaBuS
beyler acemi işi dedim ya
photoshop öğreniyorum zaten gece gündüz başındayım....
hemen baltalamayın
yazının cok fazla parlak yaptıydım ben ama manavın sahipleri beğenmediler
kendileri istediler yazının belirgin olmamasını...
yorumlar için sağolun...