beyler acemi işi dedim ya

photoshop öğreniyorum zaten gece gündüz başındayım....

hemen baltalamayın

yazının cok fazla parlak yaptıydım ben ama manavın sahipleri beğenmediler kendileri istediler yazının belirgin olmamasını...

yorumlar için sağolun...