arkadaşlar bugun gittim bir kaç banka dolaştım

Ayrımtılı bilgi aşşağıda
Yapı Kredi : Müşteri hizmetleri çok cana yakın konuştum üniversite öğrencileri için hesap işletme ücreti yıllık ücret almıyorlar.
Oyak : Açılış olarak 10 lira hesap işletme ücreti yıllık 20 lira
Ziraat Bankası : Hesap İşletim Olarak 20 ytl alıyor.
Halk Bamk : Hesap İşletim Olarak Aylık 3 ytl alıyor.
Garanti Bank : 15-18 yaş arası kullanıcılar için g-bank adlı bir kart hesabı oluşturuyorlar yıllık ücret cüzzi bir miktar maximum 10 ytl.
Yukarıdaki bilgileri öğrendim arkadaşlar İçlerinde en cazibi Garanti Gibi duruyor.