MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam Arkadaşlar...
Bu Logo Nasıl Olmuş... Photoshop'da Hazırladım... Biraz Acemi İşi Ama Ne Yapalım Photoshop Öğreniyoruz Daha.

Kolay Gelsin... Yorumları Esirgemeyin...
Evet , yazıları belirgin yapsan çok çok iyi olur. Yeşil elma yazısını okuyabildim alttakinide zar zor okudum manavı yazıyor sanırım