Konu
Ödeme İşlemde nedir
29-01-2008, 16:47:53
#1
Elaziz
Arkadaslar Belki gereksiz bi konu ama baktım konularda bulamadım.
şimdi benim hesabıma girince herhangi bi yerde ödemenizi yaptık demio ancak Ocak ayı sonunda -450$ yazıor ve Ödeme işlemde yazıor ne demek bu yani par yatmışmı hesaba..