Umarım doğru yere açmışımdır,
Kıbrısla ilgili bir sitem var. Bu sitenin
K.K.T.C Meteoroloji Dairesi Web Sitesi . . . sitesinin sağ kısmındaki hava durumunu sitemde yayınlamak istiyorum. Site tasarımcılarına e-posta attım fakat cevap gelmedi. İlgisizliklerinden kaynaklanıyor olsa gerek.
Kodları acemice aldım sanaırımki, Joomla kullandığım sitemde en alt kısmında uzunca birşey oldu. Aynı bu sitede olduğu gibi kodları alıp siteme koymak istiyorum. Bu kodları almamda yardımcı olurmusunuz?
Birde hergün kod alma işlemimi yapmam gerekecekmi yoksa tek kodlar iş hallolacakmı?
kolay gelsin