DomainMagduru adlı üyeden alıntı:
saçma olan ne ?
5 nisan bitişi olan domainin bugüne kadar silinmesi gerekirdi.

registrar hold+renew etmişse 2007 gözükebilir bu da genelde yaklaşık 1 ay eder.
bence monitor et takip etmene gerek kalmaz.
Saçma olan bu işte kimi hemen kimi ağır ağır düşüyor.Sabit bir aralık yok.O güne ait domainleri açıp baktığımda kimi boş kimi hala silinecek.