Solaris'in yeni sürülen sürümlerinde sistemdeki kullanıcılar parolasız telnet'e root erişimi yapabilmektedirler.

bunu önlemek için telnet'i disable edip SSH terminalini açık tutun.

Kaynak;
SecurityFocus

Konsoldayken " svcadm disable telnet " yazarak telnet'i iptal edebilirsiniz.

Konu ile ilgili diğer linkler;

[Linux-guvenlik] Solaris Telnet Uzaktan Root Erisimi acigi. -***Kritik***