Solaris'in yeni sürülen sürümlerinde sistemdeki kullanıcılar parolasız telnet'e root erişimi yapabilmektedirler.
bunu önlemek için telnet'i disable edip SSH terminalini açık tutun.
Kaynak;
SecurityFocus
Konsoldayken " svcadm disable telnet " yazarak telnet'i iptal edebilirsiniz.
Konu ile ilgili diğer linkler;
[Linux-guvenlik] Solaris Telnet Uzaktan Root Erisimi acigi. -***Kritik***