XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar link degisiminde karsi tarafa verdigimiz kod da title var biliyorsunuz

mesela ben oraya sen ben o bu su kim yazdim bunlarin arasina virgül koymasam bisey olurmu ?

hiç bişey olmaz kafana göre ver ama sunuda bil link degisiminde ki kod a ekledigin title nin pek bi faydasını göremezsin bu yüzden kısa tut fazlası ekleyene kb zararı