arkadaslar link degisiminde karsi tarafa verdigimiz kod da title var biliyorsunuz
mesela ben oraya sen ben o bu su kim yazdim bunlarin arasina virgül koymasam bisey olurmu ?
hiç bişey olmaz kafana göre ver ama sunuda bil link degisiminde ki kod a ekledigin title nin pek bi faydasını göremezsin bu yüzden kısa tut fazlası ekleyene kb zararı