Arkadaş sorunu çözmüş sanırım.

ErhanTuncer sanırım çoklu(multi) oturum açmaktan bahsediyorsunuz ?

tamindir çoklu msn açma

Hangi sürüm var elinizde bilmiyorum ama google a sorarsak size uygunu bulabiliriz

Google Multi Msn