Bulkurtul adlı üyeden alıntı:
$uanki hükümeti begenen varsa , hala ayakta uyuyor demektir
adamların yaptıgı sadece anı kurtarmak , herşeyin hesabı sorulur ama
az kaldı az dostum

onlarında hesabı sorulacak, benim güzel dinim asla iki tane örümcek beyinlinin tekelinde değildir, bizim halkımız cahildir, ne desen yutar