valla ortalık karıştı... Sponsorlar türkiyeye kapılarını kapadı... Goldkey dünyaya kapayacak... Sonuç olarak yanan yine biz olacağız... Ama benim gözlemlediğim kadarıyla goldkey kullanan yabancı yok... Hep türkler kullanıyor

kapansa bile sonuç yine türklere patlayacak

hayırlısı olsun inş.