Konu
XP Home Edition'da IIS nasıl kurarım?
25-01-2008, 15:37:39
#11
berkay_y
hazyır desteklemiyo ondan diyorum ya iis kurmam lazım zaten cevap çıkmasssa kimseden format atıcam canıma tak etti yaaaa