anladığım kadarıyla kendi sitesi üzerinden kullanıcılara e-posta hizmeti sağlamak istiyor
live ın böyle bir hizmeti var
istenilenisim@siteniziadi.com şeklinde kayıt olunup msn de kullanabiliyor , e-posta alıp gönderebiliyorsunuz.
bir nevi live mail hizmetini sitenizden ücretsiz dağıtıyorsunuz