Valla çok teşekkür ederim dostum fakat benim bu siteye borcum olmaması lazım ya. 2 senedir kullanıyorum.2 kere para ödedim ve 2. sene için hatta indirimsiz ödeme yaptım 115 dolar falandı heralde yani tamamını ödedim. Eğer öyle bir şey varsa sanırım kazıklanma aşamasındayız. Acaba Diğer dreamhost kullananlarda böyle bir durum mevcutmu ?