Konu
2008 Ocak Ayı Ödemeleri
21-01-2008, 11:10:50
#29
HKNOCN
yenibirweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başlık kilitlense iyi olacak nerden baksan 1 hafta sonra gelecek ödemeler çoook erken açılmış yoksa bu konu çok uzar.
Ayrıca başlık Aralık Ayı Ödemeleri olmalı
Daha ocak birikiyor yaw.