AspCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece 4.2.2.1 yazılmasıda yeterli.
Dikkat edin o DNS i sürekli orda unutmayın.Çünkü belirli belirsiz bazı sitelere giremiyor-sunucu bulunamadı diyor,yaşadım ordan biliyorum