ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes kuralına göre mi oynuyor sanki? kullandığın işletim sistemi orjinal mi,ya da giydiğiniz ayakkabı,elbise vs.? forum sisteminiz orjinal mi? hiç mi internetten müzik indirmediniz?ya da hiç mi program cracklemediniz,serialini girmediniz?ya da film izlemek için hep sinemaya mı gittin,hiç mi internetten indirmedin?yada korsan cd almadın ..
niye şikayet ediyorsunuz anlamıyorum ki
Korsanda illa birileri para kazanacak.Korsanın ortadan kalkması imkansız bari bu korsan gelen parayı Türkler yesin bölücüler değil...