Merhabalar, ben bir site yapıyorum, eğer sakıncası yoksa daha sonraki mesajımda adını yazarım, herneyse herşey iyi güzel ama , bugün baktım başkaları benim sitemi almışlar farklı bir domain adı altında yayınlıyorlar, bunun benim için ne gibi sakıncası var ve ben bundan nasıl kurtulabilirim, şimdiden ilginiz için teşekkür ederim