evet sanirim temada bir sorun olusmus

kutucukta 6 karakter yazabilirsin ama guvenlik kodu 7 karekter :S

bana bu konuda yardimci olacak arkadas var mi ?

veya bana turkceye cevrilmis bir phpld tema tavsiye verecek ?