Msn de konuştuğum bir arkadaş yapmış paylaşıyım dedim

Bekleme, Premium, Flashget vs den indirememe gibi şeyler yok (daha sonra eklenirmi bilmiyorum)
Upload ettiğiniz dosyanın linkini ve silme linkini kaybetme gibi durumlar olmasın diyede linkleri mailına yollama gibi bir yol var (denemedim)
Hızıda fena değildi
Paylasdur!