Arkadaşlar sunucum
amd 2.8
ram 1.5 gb
locasyon almanya
bw 3 tb
ben bu özellikleri olan bi sunucuya 1 tane ölesine arkadaşlar arasında oynayabilmek için counter strike 1.5 kurmak istiyorum sizce çok kasarmi ? ve kaç kişilik yapmam mmanttikli olur böyle bi özellikli sunucuya göre ve en önemliside aradim bulamadim cs 1.5 sunucuya nasil kurucam ? ssh komutlari paketleri falan tam olarak anlamiyorum arkadaşlar buradan yazan olur yada msn den ben yardim edebilirim diyen olursa çok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim