S.a. arkadaşlar bu ilk mesajım...2008 de yapılacak olan SEO yarışmasına katılmak istiyorum ancak bazı sorularım var,
1-)18 Yaşından küçük olmak sorun çıkarır mı?
2-)R10.Net yarışmasından önce başka bir sitenin düzenlediği yarışmaya katılmış olmam sorun olur mu?wmwebtr gibi mesela?