Konu
oleybe.NET - Komik Video Merkezi
19-01-2008, 12:29:51
#7
gizmo
Yalova77 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yeşiller çok kaçmış yaaa..
Biraz sade yaparsan eminim daha güzel olacaktır. Başarılar
Evet dediğiniz gibi biraz çok yeşillikli oldu.
Fakat artık sıradışı bir şeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum. Umarım yanılmıyodurum.