Aşağıdaki resimde altını kırmızıyla çizdiklerimin hepsi firefoxta en solda internet explorer'da ortada gözküyor(Aşağıdaki resimdeki gibi)Şimdi bnm yapmak istediğim internet explorer'da ortada gözüken yazıları en sola cekmek.Nasıl yaparım?