Konu
msn 9.0 beta çıktımı yalanmı
19-01-2008, 09:55:56
#5
Dmrbs
Kullandım ama beğenmedim. Karşı tarafın yazdıkları çok geç geliyor. Arkadaşlarla çok sorun yaşadım o yüzden