Dj_MerT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 Kişide Dediqimiz ßen ve Diqer Admin.. Diqer ßütün Forum haLkında ÇaLışıyor ve ArkadaşLar Cafedende Denedim Yine OLmadi ?
Türkçe karakterlerin suyu mu çıktı? belki de vbulletin bile anladı doğru düzgün yazamadığınızı sonra da ikinize hızlı cevabı kapattı olur mu olur yani (en azından olmalı :P )