2-3 Kişide Dediqimiz ßen ve Diqer Admin.. Diqer ßütün Forum haLkında ÇaLışıyor ve ArkadaşLar Cafedende Denedim Yine OLmadi
?
Türkçe karakterlerin suyu mu çıktı? belki de vbulletin bile anladı doğru düzgün yazamadığınızı sonra da ikinize hızlı cevabı kapattı


olur mu olur yani (en azından olmalı :P )