Meksikalı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMTP-Auth yoksa herkes gonderir.
SMTP-Auth aktif ise sadece mail kullanıcıları şifrelerini girerek gönderir.
Kuyrukta olan tüm mailleri sil.
SMTP-Auth u aktif et.
SMTP üzerinden saniyede onlarca mail gönderiliyor. Arkadaşın dediğini yapmaya çalışmıştım fakat bulamamıştım şuan aynı sorun devam ediyor, farklı bir başlık olmasın buraya yazıyım istedim.


Windows server, Merak mail server.

Bu şekilde ayarladım fakat aynen devam ediyor.
Başka önerileri olan arkadaşlar varmı acaba. Bu mailleri azaltmak için.