Arkadaşlar aceleci davrandığım için özür dilerim sorunu hallettim ve lisansı başarıyla aldım.
Önceki sürüm 3.6.5 null versiyondu.Şimdi lisanslı dosyaları üzerine yazdırdım ve upgrade işlemini yaptım.Sorunsuz bitti.Ama aklıma takılan bir şey var.Admincp de
Lisanz Sahibi Pirate Reports bu görünüyor.Normalde değişmesi gerekmiyor mu ? Normalde lisans sahibi
Bilgi Denizi-Dalgaların Bilgiye Dönüştüğü Tek Deniz görünmesi gerekmez mi?