Konu
Yazilimci Askyeri.NET İçin Script Yaptirmak İstiyorum Önerilerinizi Bekliyorum..
17-01-2008, 20:50:47
#5
SohbetOrg
saolun arkadaşlar aslinda script yazdirmayi duşunuyordum, ama sonra vaz geçtim kendim normal bir tasarim yaptim...
hepinizi başarilar kolay gelsin