TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sitenin logosunu bizzat ben yaptım doğan'a , ücretini göndermedi.

Banada ödeme yapmadı o arkadaş maalesef
logları okuduysan logoyu da ben yaptım demişti...ne adammış be.