ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
frmtrde adsense yok ki
frmtr yi bir forum olarak görmüorum o yuzden de uzun zaman oldu girmeyeli bi zamanlar vardı siz böyle diyince bende merak ettim harbiden göremedim