gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde iletisim paneline dadanıyorlar.bu nasıl botsa resim dogrulamayı bile geciyor..Resmin Karsılıgını Türkçe yazdım gene geciyor..
Resim dorulamayı geçmiyorlar. Üyeliği normal kullanıcı yapıyor sonra üyelik bilgilerini bota giriyor. bot o üye girişi ile foruma giriyor sadece.