Konu
Vbulletinde -Türkiye'de İlk sorun-
17-01-2008, 15:35:36
#5
NetXx
Evet bu botların saldırısı vbulletin forumlara girip basıyorlar spamı.
3.7.0 da önlemler iyi alınmış henüz o beta aşamasında ama biz yükselttik.
Sorucevap yöntemi ve reCAPTCHA key ile kayıt formu güçlendirilmiş.