Konu
Vbulletinde -Türkiye'de İlk sorun-
17-01-2008, 15:17:21
#4
gezginturk
Benimde iletisim paneline dadanıyorlar.bu nasıl botsa resim dogrulamayı bile geciyor..Resmin Karsılıgını Türkçe yazdım gene geciyor..