Konu
nasıl olmuş :) (imazy.com)
17-01-2008, 14:35:51
#6
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzel olmus ben Galatasarayliyim
,
hayirli olsun