Konu
internet explorer png sorunu
16-01-2008, 23:01:06
#4
DEKAN
herkes seninle aynı sürümü kullanmaz sürümü yükseltsen de sitene sadece sen girmiyorsun.. gif yap temiz iş olsun png ile uğraşma derim ben