Arz talep meselesi..
Son zamanlarda forumlara okadar eleştiri yazılsada ki bu eleştirileri (r10 da yani forumda) yazıyorsa insanlar, demekki eleştiren dahil kendiside bu işin içinde.. normal web siteleri tarihe karıştı artık kimse nornal web siteleriyle ne yazıkki uğraşmıyor çünkü ziyaretçi çekmiyor. Benimde birsürü sitem var ancak okadar uğraşa okadar çabaya 5-10k ziyaretçiyi ya alıyorr ya almıyor. Dünyada forumlar bloglar yaygın ve talep yoğun bu durumda siz istediğiniz kadar kaliteli site yapın işe yaramayacaktır. herzaman bu tarz siteler forumlardan 10 adım geride kalacaklar...