GateSXraY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende iki tane kullanmadığım VB var. Birini sana satabilirim. Fiyat olarak msn'den anlaşırız...
Msn'de online olma imkanım yok. Açık fiyat veriniz lütfen.