Merhaba;

3 ocak'ta ay önce vbulletin ve vbseo lisansı satın aldım fakat kullanmak için vaktim olmadı ve olmayacak gibi gözüküyor.

her ikisini bir kişiye satmak istiyorum.

her ikisinide sıfır alırsanız
vbulletin (160$) + vbseo (149$) = 309$

ben ikisi için toplam 300$ istiyorum. (aklınıza gelebilecek bir sorunun cevabını hemen vereyim. 300$ aşağı olmazmı bu fiyat. hayır olmaz. kusura bakmayın)

ilgilenen arkadaşlar varsa bana msn den ve özel mesaj yollayarak ulaşabilir.

Teşekkürler

Not: vbulletin blog da almıştım. bunları alan arkadaşa 50$ değerindeki vbulletin blog u bedava vericem