by_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. ödememde bu saatlerde gelmiş.Pazartesi bekliyordum ama baya hızlılar. 1 i olunca hemen yatmış. Sağol adsrom.
bir sey degil by_burn