Memurlar derneği için paintte bir logo yapmışlar. Ama yapamamışlar. Ücretsiz hayrına yapan olursa diye başlık açmamı rica ettiler. Teşekkür ederim.


http://www.kirikkale.gen.tr/logo2.jpg